Learning, Sharing, Helping …

Flash-uri


Aseara m-am uitat iar la filmul “Peaceful Warrior”.  E a doua oara cand il văd cap coada. Imi place mult filmul asta. Mi se pare atat de direct si concentrat. Cred ca daca as face un film, asa mi-ar placea sa fie. Clar si la obiect. Ia d-aci. Ca la prosti🙂

Am avut cateva flash-uri sa zic asa. “It’s the journey,  not the destination! that brings us happiness”. Adica este calatoria care aduce fericirea nu destinatia. Daca focalizez pe destinatie pierd calatoria. Si la chestia cu destinatia mai e ceva “You may or may not win the olimpics”. Adica pot sau nu ajunge la destinatie. Nu am de unde sa stiu. Nu pot controla totul. E dincolo de controlul meu.

Dar ce pot sa fac?

Pai sa nu focalizez pe destinatie. E ok sa am dorinta, nu cred ca functionez altfel. E benefic sa stiu ce vreau si sa investesc in ceea ce vreau – sa fac ceea ce imi place. Face parte din proces. In rest calm, hranit dorinta – cu propria mea energie. Cum sa se manifeste in lumea fizica daca nu are destula energie? Cum o hranesc cu energia mea? Pai stau calm, happy si o creez. Efectiv o creez. O imaginez in fiecare detaliu. Incet incet cu calm.

Este atat de clara legea creatiei – asa functioneaza – axioama.

In=>Out.

Adica ceea ce este in interiorul meu creeaza ceea ce este in exterior. Clar. Sunt fericit. Happy. Chiar daca nu stiu ce vreau. Vine in cale si stiu. Sunt fericit si apare langa mine ceea ce imi doresc, ceea ce imi place, ceea ce rezoneaza cu mine, ceea ce vibreaza cu mine, ceea ce ma intregeste. Simt si vad asta in fiecare zi. Si stiu ca asta este.

Incredere.

Incredere in Tao, viata, Dumnezeu, fiinta, cum vrea fiecare sa-l numeasca. Incredere ca nu-mi vrea raul. Am incredere in ceea ce vine din interior, in ceea ce simt interior.

Indoiala.

Da, indoiala este inevitabila. Pai am functionat mult timp adormit. Cand m-am trezit si am inceput sa inteleg, am inceput sa fiu responsabil de actiunile mele. Sa vad motivele si rezultatele. Sa vad ce imi place si ce vreau sa fiu. Investesc energia mea in asta. Calatoresc in viata. Ma bucur de calatorie. Evident si natural ca intre nou si vechi, intre interior si exterior sunt discrepante – apar tensiuni. Accept tensiunea. Si investesc in nou. E normala tensiunea asta. Si nici nu este atat de sfasietoare daca o accept. Daca o vad ca fiind normala.

Rezultat.

Rezultatul vad ca apare chiar nesperat de repede. Vad in jurul meu lucrurile reasezandu-se. Incercand sa se armonizeze cu noul. Cu creatia constienta. Vibrand la nou. Probabil ca noul asta nu e numai in mine. Poate si cei din jur aleg noul lor – care nou rezoneaza cu ce imi place. Cu noul meu. Dar fiecare alege. Fiecare cu noul lui.

Merg inainte. Observand. Investind cu calm energia proprie.

Dimineata am dus masina la revizie. Dupa ce am predat-o, am asteptat un coleg sa vina sa ma ia. Si mi-a placut enorm sa stau cu fata in soarele calai, ca si cum as fi stat in lumina. Am simtit liniste. Dupa o mica vreme m-am apropiat de gard si am inceput sa observ campul alb de dupa gard. Alb. Ici colo cate un varf de scaiete sau ceva planta supravietuitoare iernii iese din zapada. E o planta mai inalta chiar iesita cu cateva ramurele. Pe ea o pasare. Ma uit la ea. Canta. Ciripeste. Se misca. Ma intreb pentru cine ciripeste? De ce ciripeste? Nu remarc nici o vietate pe tot campul – mai ales alta pasare. Canta fara sa cearea ascultare. Pur si simplu canta pentru ca asta e – pasare cantatoare. De ce ar trebui s-o asculte cineva? O ascult eu. Dar eu am senzatie ca mai degraba o observ decat o ascult. In drepta apare apare un caine, vine de la sosea. Pasarea canta in continuare si se misca. Ma gandesc oare cat poate sa se apropie cainele pana sa zboare? Nici nu apuc sa-mi termin gandul – pasarea zboara🙂 Si se duce.🙂 Ma buseste rasul.

Ma duc spre poarta. Suna telefonul.

Leave a Reply

