Learning, Sharing, Helping …

Chip


De ceva timp cand umblu pe strazi ma uit la fetele oamenilor. La chipurile lor.

De ce?

Pai am ajuns la o concluzie: ca fata exprima cel mai bine energiile – vibratia – sufletul fiecarui om. Ochi, frune, buze, nas, obraji, barbie – toate sunt armonizate cu energiile interiore. Lasand la o parte mimica pe care o face fiecare  – ma uit la o fata si imi place sau nu. Daca imi place cred ca aceea persoana are energii care sunt compatibile cu ale mele. Si in cealalta parte, daca nu imi place o fata cred ca aceea persoana are energii care nu sunt compatibile cu ale mele. Nu este o chestiune de bine sau rau sau iubire sau ura – pur si simplu o optimizare a relatiilor. Stiu de la prima vedere – e, asta nu e chiar intr-o clipa – daca acea persoana are energii compatibile.

Umblu pe strazi. Imi incolteste in minte in gand. Sa privesc fetele oamenilor si sa numar cate imi plac. Cate rezoneaza cu mine. Ajung apoape de parc, dar ma gandesc ca scopul meu este sa vad fete, nu sunt multe in parc, si aleg sa merg agale prin oras. Sa intalnesc oameni. Sa-i privesc. Si sa vad cati imi plac la fata.

E vineri dupa masa. Ma gandesc ca asta influenteaza pentru ca primii oameni care trec pe langa mine sunt grabiti, merg repede, se gandesc la ale lor, au privirea pierduta in jos sau in departare. Ii observ. Vum. Vum. Trec pe langa mine cu gandurile departe – s-a mai dus o saptamana de munca, ce voi face acasa cand ajung, ia uite ce a zis ala la servici, cum naiba mi s-a intamplat mie asa ceva – simt toate aceste ganduri, le citesc pe fetele lor. Hm. Poate ma insel. Merg incet in continuare si privesc linistit.

Aud un zgomot in drepta, ma intorc si privesc. Zapada de pe acoperisul unui bloc cade  – s-a cam incalzit afara – cade peste acoperisul improvizat al celui de la etajul 1 care are terasa si de pe ea se prabuseste peste o masina. Privesc.

Merg mai departe. Mai adaug ceva de urmarit sau de numarat. Sa numar cati oameni veseli sau linistiti intalnesc.

Ma opresc. Vad:

Sunt impresionat . Vreau sa fac o poza. Regret ca nu am aparatul foto la mine dar merge si cu telefonul. Superb.

Merg inainte. Privesc oameni. Privesc fete. Observ un copil – o fetita – bucuroasa alaturi de parinti – probabil. Simt ca era incantata de destinatie. Abia astepta sa ajunga undeva. Chiar si parintii ei pareau a primi ceva din bucuria ei, parca ii facea cumva mai prezenti cu toate ca le vedeam ochii umbland cam aiurea.

Nu gasesc pana in acest moment nici o fata care sa-mi placa. Mai nasol este ca inafara de aceea fetita nu am vazut vrun om vesel sau macar linistit.

Continui.

La un moment dat privind in fata dintre niste oameni –  care imi opturau privirea pana atunci – apare ceva rosu – asta a fost prima senzatie. Focalizez –  ca sa ma exprim analitic –🙂 si este o femeie intr-o rochie rosie mulata pe corp si scurta. O privesc. Nu-mi place fata si nici ce exprima in tot. O privesc. Imi arunca o privire  si vad in ea reactia instictuala – ce pizda matii vrei? Si tu vrei sa ma futi? Ma gandesc daca nu o agresez uitandu-ma la ea. Nu simt nici cea mai mica dorinta sexuala in ceea ce o priveste. Ii raspund calm – tot din priviri – nu vreau sa te fut; ma uitam la tine, la fata ta mai precis – si acum imi apare intreabrea de ce te-ai imbracat asa daca te simti agresata de fiecare barbat – reactiv –  care ar sari sa te futa in inconstienta lui? Evident – intrebarea ramane fara raspuns. Poate era bine sa o fi spus cu voce tare – poate auzea si isi raspundea. E … fiecare cu alegerile lui.

Merg in continuare pe strazi pline de oameni. Ma simt linistit intr-o luma agitata. Dar stiu ca nu sunt singur. Oricat de multa agitatie e in jur, oricate ganduri, emotii sau vibratii ar fi in jur – nu sunt singur. Simt asta. Stiu asta.

Ajung acasa:

chipuri placute: 0

oameni veseli: 1

Leave a Reply

