Learning, Sharing, Helping …

What dreams may come


Am vazut aseara filmul cu numele din titlu. Parca am fost hipnotizat. L-am privit. M-am observat. Nu stiu – dupa ce l-am vazut a ramas o nota de optimism. Parca mi-am dat seama ca visele pot deveni realitate  – nu neaparat in lumea fizica in care “stim” ca traim. Parca mi-am dat seama ca dincolo de ceea ce nutresc in aceasta viata mai este ceva. Ceva mult mai valoros. Mult mai important. Ca iubirea lui Dumnezeu este infinta. De fapt nu e parca – e din nou o aprofundare.

Ceea ce m-a impresionat – dorinta de a cauta sulfetul pereche pana in iad; dorinta de a merge dupa el pana in iad – si apoi acceptarea iadului – acceptarea de a ramane in iad – doar pentru ca acolo este sufletul pierdut si nu stie ca poate pleca de acolo. Pierdut. Sa fie pierduti – dar amandoi. Cati dintre noi am face asta? Din interior imi vine – toti, toate!

Stiu ca cel putin un suflet exista. Altfel nu s-ar mai povesti🙂

Si atunci n-ar mai exista iad! Exista oare? Da – il creem noi🙂

Exista suflete pereche? Nu stiu. Logica bunului simt imi spune ca de ce n-ar exista. Un suflet cu care calatoresti in viata si dupa care ai merge in rai si in iad dupa el. Te-ai abandona in iad doar pentru ca el este acolo. Ai renunta la rai pentru a merge in iad doar pentru ca el este acolo debusolat, pierdut. Daca da, atunci probabil ca este un suflet … nu gasesc alt cuvant – imi trec prin cap complementar, intregitor, unificator – dar se pare ca pereche este o un pointer adecvat. De ce nu? Cum recunosti un astfel de suflet? Dragoste la prima vedere? Iubire vibranta timp indelungat? Nu simt ca sunt in masura sa raspund.

Ceea ce am vazut acolo este posibilitatea de a-ti indeplini visele. Indiferent daca reusesti intr-o incarnare sau in o mie. Tot ajungi sa ti le traiesti. Totusi este foarte probabil sa nu le porti de la o incarnare la alta  si sa le materializezi la timpul potrivit. Am vazut atitudinea pozitiva in viata🙂 pare un cliseu sau ceva care si-a pierdut din semnificatie – dar stiu ca o atitudine pozitiva in prezent aduce beneficii in viitor – oriunde si oricand ar veni acel viitor – nu vine decat in prezent si daca prezentul este bucuros si pozitiv –  cum poate fi viitorul negativ? Pare destul de logic – cel putin pentru mine.

Cand m-am culcat si apoi cand m-am tot trezit noaptea am vazut ceea nu pot descrie in cuvinte. As pointa spre rai – sau lumina vietii, pulsatia lui Dumnezeu, intregirea lui Tao – nu stiu, dar a fost ceva care o simt vie in mine, chiar daca nu pot descrie. Pur si simplu sunt fara cuvinte in fata acestei …

Banguiesc ca o rugaciune … … si ca o binecuvantare …

Fiti binecuvantate suflete curajoase! Sunteti iubite! Sunteti iubire! Mergeti pe cai pe care nu ati mai fost, dar pe care vi le doriti, la care visati. Viata – Dumnezeu – vrea ceea ce voi vreti. Sunteti parte din dumnezeire, parte din divin, parte din creatie. Sunteti creatia insasi. Sunteti momentul prezent. Mergeti unde va poarta visele. Traiti-va visele pana dispar si lasa-ti-le in pace. Impliniti-va visele si apoi incepeti alta poveste – alt vis. Creati-va visele suflete minunate! Lumina creatiei straluceste in fiecare la fel de puternic. Luminati. Straluciti. Creati.

Fiti binecuvantate suflete curajoase!

Leave a Reply

