Learning, Sharing, Helping …

Poezie


Nu stiu autorul, am gasit-o intr-o carte …

„Şi mi-am spus în sinea mea: «Soarta
nebunului va fi şi soarta mea.»
Du-te, mănâncă-ţi pâinea cu bucurie
şi bea-ţi vinul cu poftă,
căci Dumnezeu ţi-a primit lucrarea.
Veşmintele fie-ţi pururea albe,
şi parfumul nu-ţi lipsească de pe cap.
Bucură-te de viaţă cu femeia iubită
în toate zilele deşertăciunii ţie sub
soare de Dumnezeu dăruite.
Căci asta îţi e partea ta în viaţa
şi-n munca la care osteneşti sub soare.
Urmează-ţi căile inimii tale
şi dorinţa ochilor tăi,
ştiind că Dumnezeu îţi va cere să dai socoteală
de toate.”

Leave a Reply

