Learning, Sharing, Helping …

Credinta


Zilele acestea au fost niste zile in care s-au facut multe click-uri, am venit multe flash-uri, si chiar am avut o revelatie.

Am vorbit azi cu un prieten bun si ma intrebam daca este posibil sa ma insel cand simt o fiinta langa mine, lipita de mine sau chiar in mine. Ma intrebam daca nu cumva mintea mea imi creaza o iluzie cu privire la acea prezenta. Daca pot fi inselat de mintea care stie ca imi doresc asa ceva si imi creaza exact senzatiile pe care le-am simtit candva. Pai … da este posibil.

Dar a venit intrebarea care m-a dat pe spate, care m-a blocat, care a rupt fluxul din mintea mea:
“Chiar daca fiinta nu este fizic langa tine, este fals?”
Si primul impuls a fost sa zic da … dar apoi ceva din mine m-a blocat … am ramas fara cuvinte si fluxul gandirii s-a oprit.

“Este fals?”

Pai daca cred ca e fals inseamna ca cred ca ceea ce este adevarat/real este doar ceea ce percep prin cele 5 simturi. Adica aleg sa dau crezare/prioritate la simturi.

Oau.

Dar eu simt, stiu ca sunt mai mult de aceste simturi. Ca sunt ceva dincolo de aceste simturi, dincolo de acest corp fizic … simt vibratia in mine, in interiorul meu …

Oau.

Dar nu ii dau crezare, nu ii dau prioritate, nu cred in interiorul meu.

Oau.

Ma simt trantit la pamant. Adevarul gol-golut. Aruncat direct in fata. O revelatie. Atat de vie si asta de intense. Se face liniste. Liniste adanca.

Doar vibratie. Doar energie. Doar viata.

Incep sa vina flash-uri … senzatii … din adanc care se transpun in ganduri.

Daca fiinta nu este fizic langa mine, si o simt lipita de mine, si o simt in mine, atunci pentru mine este adevarata. Este adevarata. Indiferent de realitatea fizica … orice ar fi sau ar face fiinta … pentru mine este real – adevarat ca este in mine. Cred in asta.

Imaginatie este mult mai puternica decat fizicul. Decat simturile. Sau are o vibratie superioara. Creatia vine din imaginatie in fizic, nu din fizic in imaginatie. Creez imaginand-mi cum vreau sa fie, cum este, cum rezoneaza cu mine. Apoi fizicul urmeaza asta.

Liniste. Bucurie. Iubire. Zambet.

Plec de la atelierul de creatie si imi mut existent spre locul unde locuiesc … alegand sa fac un ocol prin parc. E liniste in mine si am o fata zambitoare. Pe fata mi-am asezat un zambet larg, plin de binecuvantare. Il observ. Si ma gandesc … ca nu e normal … as vrea sa-l sterg de pe fata … nu pot … e acolo si e asa radiant :) Imi place😛 Il accept si il impart in stanga si dreapta. Observ ca merg, ca pasesc, mai repede decat il obervam asta iarna, observ si simt creatia in fiecare copac, pas, fir de iarba, animal, pamant, oameni … da oameni. Imi simt ochii limpezi si deschisi … simt ca sunt PREZENT. Ma simt bucuros, ma simt FERICIT!

Trece o vreme … apoi incep iar flash-uri.
Care este baza la toate astea?
Care este cel mai important lucru sau virtute de facut … de a fii?
Pai …

Lumina: CREDINTA!

“Daca ati avea credinta cat un bob de mustar ati muta muntii” – Isus (citat din memorie)

Oau.

Asta e baza.

“Daca ati avea credinta cat un bob de mustar ati muta muntii” – Isus
Cred ca nici nu trebuie multa credinta – e de ajuns putina – dar sa existe. De fapt exista oricum ca altfel nu cred ca am exista – fara credinta – dar sa cred in ceea ce rezoneaza cu mine nu in ceea ce am fost invatat sa cred.

“Adevarat va spun ca, daca ati avea credinta cat un graunte de mustar, ati zice muntelui acestuia: muta-te, si s-ar muta; nimic nu v-ar fi cu neputinta.”

Imi vine in minte alta “chestie” despre credinta:
“Pe când intra în Capernaum, s-a apropiat de El un sutaş, rugându-L, Şi zicând: Doamne, sluga mea zace în casă, slăbănog, chinuindu-se cumplit. Şi i-a zis Iisus: Venind, îl voi vindeca. Dar sutaşul, răspunzând, I-a zis: Doamne, nu sunt vrednic să intri sub acoperişul meu, ci numai zi cu cuvântul şi se va vindeca sluga mea. Că şi eu sunt om sub stăpânirea altora şi am sub mine ostaşi şi-i spun acestuia: Du-te, şi se duce; şi celuilalt: Vino, şi vine; şi slugii mele: Fă aceasta, şi face. Auzind, Iisus S-a minunat şi a zis celor ce veneau după El: Adevărat grăiesc vouă: la nimeni, în Israel, n-am găsit atâta credinţă. … Şi a zis Iisus sutaşului: Du-te, fie ţie după cum ai crezut. Şi s-a însănătoşit sluga lui în ceasul acela.”

Adica nici macar nu este nevoie sa vezi ca sa crezi. Mai intai crezi – apoi vezi. Mai intai ai credinta in ceea ce iti doresti, in ceea ce rezoneaza cu tine si apoi il vezi – prima data in imaginatie si apoi in fizic.

“De aceea vă spun că orice lucru veţi cere, când vă rugaţi, să credeţi că l-aţi şi primit, şi-l veţi avea.”
“Cereţi, şi vi se va da; căutaţi şi veţi găsi; bateţi, şi vi se va deschide. Căci oricine cere capătă; cine caută găseşte; şi celui ce bate i se deschide.”

Mai intai vezi-l. Ai credinta in el. Sa-l vezi/vad in mine … dar SA-L VAD!

Imi vin in gand cei care au “succes” … sau care au realizat ceva care se vede … pai cred ca au CREDINTA. Cred in creatia lor. Imi vin exemple … probabil cele mai rapide din ceea ce fac zi de zi si national … Bill Gates, Steve Jobs, Ion Tiriac, … si cativa prieteni … da au credinta in ceea ce rezoneaza cu ei🙂 Interesant🙂 Fara sa fie ceva spiritual … atat rezoneaza cu ei … nu e nevoie de mai mult …🙂

Ce e credinta?
Pai cred ca in primul rand atentie, apoi focus. Focus + atentie. Atentie focalizata. Apoi cred ca mai este ceva … observ … nu stiu sa zic acum mai mult …

Si atunci … creatia nu are destula energie sa se manifeste in fizic?

Hm … pai mai bine zis … exista deja doar ca nu o vad ochii. Simturile inca nu o percep, dar ea este acolo. Mai bine zis asa.

Dar … daca nu exista nimic inafara de existent – univers – Dumnezeu – atunci suna logic ca deja exista. Doar ca eu sunt ca un tren pe calea ferata si trec prin noduri de cale ferata sa ajung la creatie. Ca o samanta care cirula pe calea ferata sa ajunga copac … Mai degraba asa … Sau ca un spectru de culori … trec de la alb la negru sau orice culori pe acolo … sa ajung la rosu care rezoneaza cu mine interior …🙂

CREDINTA.

Si inca ceva importanta … in lumina existentei deja …
CREDINTA ca exista ACUM si nu in viitor … pentru ca atunci va ramane in viitor. Daca cred ca va exista in viitor … va exista in viitor – adica nicioadata in PREZENT.

CREATIA EXISTA ACUM SI AICI!

CREDINTA!

Ma opresc ca e deja cam “11 trecute fix ” pm :) Maine fac o excusie pe malul bulgaresc al marii negre. Excursie … cu destinatia – un magazine de licori bahice :) Nu stiu daca voi cumpara ceva :p dar … stiu ca vreau sa fac calatoria … pentru ca …🙂

Pentru perioada urmatoare as mai vrea sa zic ceva ca un P.S. – ceva astrologic … maine- vineri – luna intra in varsator si va sta pana luni. Va face square pe rand cu mercur (abia intrat in taur de 2 zile), Jupiter, soare. De asemenea va fi si sambata o conjunctie Soare-Jupiter in taur. As zice ca ar fi conditii de aparitie de izbucniri negative – obiceiuri vechi – in special pentru scorpioni, lei, varsatori, tauri … si toti care au treaba cu zodiile astea. Ma gandesc la acest square in zodiile fixe … si apoi la conjunctie care este theoretic benefica dar care aduce expansiune … dar oare ce fel de expansiune? Nu cred ca strica sa stiti … Dar fiind deja constienti de aspectele planetare si influentele lor cred ca nu mai putem cadea asa usor in capcana obiceiurilor inconstiente … putem mai usor sa alegem sa fim CUMINTI … CALMI, sa alegem sa CREEM altceva decat am ales pana acum, ceva care este in rezontanta, care vibreaza cu noi – putem investi in CREDINTA creatiei noastre … orice efort conteaza si se contabilizeaza.

CREATIA EXISTA ACUM SI AICI!

23:33

Leave a Reply

