Learning, Sharing, Helping …

Secretul


Am vazut aseara un film documentar -The secret. L-am urmarit tacut si cu foarte mare interes – chiar razand pe alocuri unde ceea ce eu descoperisem sau intuisem sau credeam interior – era spus de mai multi oameni pe ecranul televiroului din sufragerie.

Legea atractiei / Law of attraction

Ceea ce dai, aia primesti.

Ce ai dat, aia ai.

Ce dai, o sa ai.

Atat de simplu si totusi atat de complicat.

Sunt mereu in timpul PREZENT – AICI si ACUM; iar de multe ori nu imi place ceea ce ESTE, de multe ori ma simt deprimat, de multe ori ma simt furios, de multe ori sunt plin de negativitate. Lupta. Inacceptare. Nervozitate. Agitatie. Depresie. Sentimentul acela de inutilitate – de cel mai prost din curtea scolii.

Apoi vine liniste, calm. Si sunt iar in aliniere cu singurul timp existent – PREZENT.

Si … vazand acest documentar – au facut iar multe click-uri. Stiam de ceea ce dai aia primesti –  dar cumva nu era atat de profunda. Am pus-o lipita pe prima pagina a acestui blog, am lipit-o in dreapta monitorului pe carcasa calculatatorului si? Si totusi cumva nu a patruns adanc in mine. Adica nu accept sa ma coordonez constient dupa ea. Nu ii acord incredere totala.

De ce?

Pai … apare o chestie interna de functionare pe care am mai perceput-o, pe care mi-au spus-o si altii, pe care incerc totusi sa o invat: rabdarea. Si acum a aparut un click – aha – pai daca legea ar functiona instantaneu oare nu ar fi un mare haos? sau o mare dezamagire? sau o mare incarcatura? Daca imediat ce ceri ceva – primesti🙂 Cum s-ar intampla cu gandurile pline de incarcatura negativa – pac, zbang. Si flash-ul a fost ca exista acest buffer de timp, aceasta “intarziere” in manifestarea lucrurilor in lumea fizica, si ca este benfic – ca este bun. Manifestarea apare dupa un anumit timp. Si este optim asa.Pentru ca avem timp sa ne alegem gandurile, sa triem ceea ce vrem cu adevarat de ceea ce nu sunt decat dorinte de moment.

Si am mai vazut ceva foarte greu de digerat: EU am atras toate – TOATE intamplarile, persoanele, situatiile NEGATIVE din viata mea. Sunt creatia MEA. Sunt RESPONSABIL pentru ceea ce simt, pentru ceea ce creez in viata mea. Cel putin 99%. Oau. Din nou.

Si atunci de ce as prefera constient gandurile negative?

🙂

Cum imi pot schimba starea emotionala de la negativa la pozitiva? Cum pot atrage ceea ce vreau, ceaa ce imi doresc?

Pai se pare ca destul de simplu🙂

Ceea ce stiam deja la nivel intelectual – dar nu facuse click mai profund – daca vreau ceva cu adevarat sa ma port ca si cum as avea deja. Adica sa creez in mine ceea ce imi doresc. Sa imi creez o imagine de exemplu a ceea ce vreau si sa tin focusul pe ea, sa-mi imaginez cum as vrea sa fie, sa vad cum ma simt imaginandu-mi asta – ma simt bine? ma simt rau? rezoneaza cu mine? Pai asa ar trebui🙂 Si daca ma simt bine – trimit si semnale universului ca asta este ceea ce vreau. Asta vreau.

Evident ca e nevoie de timp ca sa cristalizez o astfel de dorinta. Cred, din propria experienta, ca orice dorinta/nevoie care dureaza mai mult de cateva zile este o dorinta/nevoie adevarata si ca trebuie sa investesc in ea, sa mi-o inchipui, sa o atrag – sau mai degraba sa-i atrag manifestarea. Dar ce se intampla cu cele care dureaza de luni intregi si care cresc in intensitate? Pai … ar trebui sa nu mai pierd timpul si sa investesc in ele cat mai profund, cat mai mult timp, cat mai multa vizualizare, cat mai clar – ASTA VREAU!🙂

Cum se va manifesta?

Pai aici alt click – nu este treaba mea asta. Asta stie si este pregatit universul sa faca. Exact ca in Ali Baba – “Dorinta ta imi este porunca”. Nu este treaba mea ce face si desface universul. Treaba mea este sa-i spun ce vreau, ce prefer, ce aleg. Mai departe stie el ce are de facut.

Dar …

Si aici mai vine o parte pe care se pare ca trebuie sa o fac eu😀 Importanta :d

Cand universul a  facut el armonizarea tuturor vibratiilor si energiilor si a venit cu o solutie , a gasit o cale pe care mi-o aduce in fata, pe care mi-o prezinta – sa am curajul sa o apuc, sa am puterea sa o recunosc si sa o urmez. Cred ca aici este o chestie importanta unde de multe ori am gresit si unde am senzatia ca multi dintre noi am dat inapoi – am dorit, am vizualizat ceea ce am dorit si apoi cand a aparut posibilitatea sa manifest asta – am refuzat – am ocolit – m-am facut ca nu vad. Important.

In mine stiu ce vreau. Poate ca nu am vizualizat destul. Poate ca nu am avut rabdare si de aici depresie si frustrare. Poate nu am inteles cu adevarat. Poate mi-a fost frica cand mi s-a aratat calea. Poate / sigur diferite procente din toate astea.

Dar acum parca s-a mai luminat si parca ceea ce spunea si mai devreme – CREDINTA este mai clara.

Stiu ce vreau si stiu ce imagini sa-mi aleg, sunt gata sa-mi pun imaginatia la treaba si sa AFIRM CE IMI DORESC. Creez in mine ceea ce imi doresc, ceea ce vreau cu adevarat, ceea ce simt ca rezoneaza cu mine, ceea ce stiu ca ma implineste, ceea  ce ..

AM ALES!

Let it be.

🙂

Calm Love Succes

filmul poate fi vizionat aici

Leave a Reply

