Learning, Sharing, Helping …


“Când oamenii visează, nu sesizează că acela este un vis. Unii chiar au un vis în vis şi numai când se trezesc îşi dau seama că totul a fost un vis. Şi astfel, când Marea Trezire va veni asupră-ne, vom afla că această viaţă este un mare vis. Doar nebunii se cred a fi treji acum.

Odată, eu, Chuang-tzu visam că eram fluture, zburând încoace şi încolo, cu toate intenţiile şi scopurile unui fluture. Eram conştient doar că-mi urmez fanteziile ca fluture şi inconştient de individualitatea mea ca fluture. Brusc, m-am trezit, culcat, eu însumi din nou. Acum nu ştiu dacă eram omul visând că este fluture sau un fluture care se visează om.”

Chuang Tzu

Leave a Reply

