Learning, Sharing, Helping …

Costumul dorului


Costumul dorului

Mă arde cumplit dorul de tine,
pieptul mă doare,
dinţii îmi clănţăne,
lacrimi şiraguri împletite-n
al meu gât mă sugrumă,
şiroaie ţâjnesc din
ochii închişi,
inima-mi se topeşte,
se micşorează cu fiecare lacrimă
scursă abrupt pe obraji!

Şi tac.

Strâng tare din dinţi,
fiecare cuvânt să-l înghit,
noduri grele-am făcut
din funia ce-mi leagă
strâns mâinile,
cu lacăte grele am legat
în lanţuri cu pietre de moară,
ale mele aripi!

Şi tac.

Costumul dorului
e tare strâmt,
în lumina soarelui se micşorează,
în liniştea nopţii se diminuează,
e atât de strâns
costumul dorului.

Mă micşorez într-un punct,
arde cumplit dorul de tine!

Accept acest chin,
plătesc acest preţ
până la ultimul bănuţ,
nu dau înapoi nici un pas;
din punctul ce mai sunt,
sper,
să te ajute enorm …
Iubito!

© dann bc

Leave a Reply

