Learning, Sharing, Helping …

Deşert


Deşert

Rătăcitor, pe drum aproape nu-s,
În vremea aceasta de apus,
Pribeag într-un vast ocean ars
Încerc, stingher, un pas de vals.

Fata Morgana, mă prinde-n vârteje,
Mă las sedus de-ale ei mreje,
Şi cu visuri moarte din trecut
Simţuri uscate îmi excită tăcut.

Şi prin deşertul fără milă, colind,
Pe la vechi şi putrezite întâmplări, cerşind,
Să-mi dea acum, din nou, ce-a fost odată,
Mici clipe efemere de fericire descătuşată.

Dar, depărtarea nu vrea să se scadă,
Oricât alerg spre ea în debandadă,
Şi toate câte ieri au fost, în viitor
Nu sunt decât biet praf adormitor.

În alergarea-mi, picioarele cedează,
Şi palmele nisipul experimentează,
Mă-ntorc la vârsta de-nceput,
Ferice, un mic copil nepriceput.

Şi buzele uscate, arse după-nsetare
Gustă nisipul fierbinte cu-nfrigurare,
Pleoapele astupă încet ochii uscaţi
Şi-n moarte privesc lin, împăcaţi.

Dar, în lumina creatoare
Ce mă invadează blândă ca o boare,
Nu există nici strop de condamnare
Cu numai simplă, iubitoare acceptare!

Ce-alegi, acum, iubite frate?
Să te-odihneşti după clipele-ţi agitate?
Sau să laşi morţii ce-i al morţii
Şi să trăieşti cum ţi-or fi sorţii?

Aleg în moarte, forme să topesc,
Şi viaţa nu sorţii s-o dăruiesc
Întreagă, ci şi propria-mi dorinţă,
Să lumineze universala conştiinţă.

Şi Acum din iluzii mă trezesc,
Aici, în ocean mă regăsesc,
O mică moleculă invizibilă
Acum şi aici, de-a pururea indestructibilă!

Deşertul acesta fad fuse ocean-nainte,
Precum oceanul fuse deşert-nainte,
Naştere şi moarte, vals conexistent
În acest etern moment prezent.

© dann bc

Leave a Reply

