Learning, Sharing, Helping …

Mijlocul casei mele


Mijlocul casei mele

În mijlocul casei mele,
privesc către stele,
Și de-a lor strălucire,
moare a mea orbire!

Prin geamurile casei mele, privesc,
ciclice anotimpuri cum cresc,
din naștere arzând până-n moarte,
de dorul de-a fi sunt toate mânate!

Și-ai casei mele pereți,
așa moi și consistenți,
prin atenție, din voaluri de ceață,
spațiu vibrant găsesc și o, … viață!

Și-n centrul casei mele, pe soclu,
vibrantă o gaură neagră mă aflu,
spațiu – și nu gol, viață – și nu moarte,
din infinita Conștiință – o parte!

© dann bc

Leave a Reply

