Learning, Sharing, Helping …

ECLIPSĂ


ECLIPSĂ

Stau în al meu templu,
Stinger, adânc mă închin
În lumină, nu-i nici un chin,
Solitar, în pace contemplu.

În noaptea aceasta fără stele,
Când nimic nu e nou sub soare,
Mă scufund adânc în mare,
Să scap de cercurile mele.

Vârtejul mă trage la fund
Când inima-mi-n palmă o țin
Și simt cum încă se zbate puțin
Când încet, încet, mă scufund.

Privesc la mine, pământ,
Cum aer abia mai respir
Și focul devine mic musafir
În apa ce mă-neacă-n descânt.

Cu ochii închiși, împăcat
Cu viața ce curge ascuns,
O mână întind ș-un răspuns
Ofer cu al meu gest ciudat.

Deasupra nori plumburii de furtună
Cad morți în apa întunecată
Ca forma de conștiință abandonată,
Dar fulgerul vestește lumină.

Stau în al meu templu,
Stinger, adânc mă închin
În lumină, nu-i nici un chin,
Solitar, în pace contemplu.

Sfâșietoarea moarte învăț,
Când obiceiuri se-ngrămădesc,
Cu atenția-mi să le privesc,
Cu energia-mi să le răsfăț.

O, dintre voi, sărmane făclii,
Azi nu toate mai sunteți alese,
Să continuați să jucați pe mese,
Vă stingeți; altele vor strălucii.

Sfârșit de cerc în spirală,
Ce nu-i decât alt început,
Și noi contracte se află-n debut,
S-aleg o nouă hartă natală.

Stau în al meu templu,
Stinger, adânc mă închin
În lumină, nu-i nici un chin,
Solitar, în pace contemplu.

© dann bc

Leave a Reply

