Learning, Sharing, Helping …

ADEVĂR


ADEVĂR

Adevăr rostit în șoapte,
Ca-ntr-o liniște de noapte,
Te pierd în mii de cărari,
Și te regăsesc în meditări.

Din a mea mică experiență,
Am văzut a ta chintesență,
Nu c-aș fi eu prea deștept,
Ci că ești tu omniprezent.

Adevăr afirmat din veacuri,
De-nțelepți din alte meleaguri,
Și mereu luat in batjocuri,
De orbi, în mari dialoguri.

Adevăr atât de simplu,
Ce copii îl contemplu;
Dar, noi, adulții cei mari,
N-avem timp de contemplări!

Adevăr prezent în veci,
Prezent pe oriunde treci,
Fie că observi sau nicidecum,
Nu există decât AICI și ACUM!

Și din lumea asta neghioabă,
Fie că te duci în grabă,
Fie că mai stai ferici,
Nu ai decât ACUM si AICI!

La ce bun atâta bâlci,
Până noaptea când te culci,
La ce bun atâta luptă,
Când nu poți controla o iotă?
(Când doar ego-ul se înfruptă?)

La ce bun te-ntreb pe tine,
La fel cum mă întreb pe mine,
Când de-acest Adevăr m-am prins,
De ce să mă las iar desprins? (învins)

Ei, aleg să stau mai mult AICI,
Și să OBSERV cu ochi angelici,
Perfectul și eternul moment PREZENT,
ACUM aleg să nu mai fiu absent!

© dann bc

Leave a Reply

